معرفی و بررسی سایتهای کلیکی ایرانی و خارجی

به وبسایت اصلی من در مورد سایتهای کلیکی خارجی با راهنمای فارسی مراجعه کنید www.mytopptc.com

معرفی و بررسی سایتهای کلیکی ایرانی و خارجی

به وبسایت اصلی من در مورد سایتهای کلیکی خارجی با راهنمای فارسی مراجعه کنید www.mytopptc.com

بهترین سایتهای کلیکی ایرانی|تکنیک های زیرمجموعه گیری


این وبلاگ متعلق به یک پی تی سی کار حرفه ای میباشد.دنبال درآمد هستی؟ فقط چند دقیقه این مطلب را بخوان


سلام دوستان امیدوارم که خوب باشید


من ایرانی هستم و خارج از ایران زندگی میکنم، گفتم حرفه ای ؟ آره درسته !


برای اولین بار کار در سایتهای کلیکی را با سایتهای کلیکی خارجی شروع کردم، اون زمانی که هنوز توی ایران کسی نمیدونست سایت کلیکی چیه، تا بعد از چند وقت دیدم هر صفحه اینترنت رو باز میکنم یه سایت کلیکی ایرانی میبینم .


در حال حاضر با گذشت این همه مدت هنوز کسی را در کار با سایتهای کلیکی ندیدم که بتونه مثل من زیر مجموعه مستقیم بگیره ، برای اثبات این حرف مطلب رو که تا آخر بخونید اسناد این حرف و حرفه من را خواهید دید، این یکی از دلایل حرفه ای بودن من هست.


من تقریبا با 60 سایت پی تی سی خارجی کار میکنم، همه سایتهای خارجی که کار میکنم به طور کامل بررسی شده و امتحان شده هستند و روزانه بالغ بر 100 دلار دارم از این 60 سایت کلیکی درامد کسب میکنم.


لیست همه این سایتهای کلیکی خارجی را در سایت اصلی ام گذاشتم میتونید به سایت اصلی من سر بزنید و لیست سایتهای رو کامل ببینید.


آدرس سایت اصلی من :   www.mytopptc.com


تقریبا 80% مخاطبان سایت اصلی من غیر ایرانی هستند و سایت به زبان انگلیسی هست . ولی به دلیل استقبال زیاد ایرانی ها از کار و حرفه من، راهنمای فارسی سایت را هم کامل نوشتم و در گوشه سمت راست بالای سایت اصلی یک لینک وجود داره به نام راهنمای فارسی برای ایرانیان ، روش کلیک کنید مستقیم وارد راهنما میشید.


در راهنمای فارسی این مطالب وجود داره:

مراحل ثبت نام و کار با سایتهای خارجی 

مراحل کامل گرفتن پول از این سایتها و نحوه انتقال درآمد به حساب بانکی در ایران

تکنیکهای گرفتن زیر مجموعه مستقیم و خیلی مطلب دیگه


تا امروز من هزاران دلار از این سایتهای کلیکی خارجی پول دراوردم، وقتی به سایت اصلی من مراجعه کنید، اطلاعات هر سایت به صورت جدولبندی و کامل نوشته شده و به تازگی رسید مبالغ دریافتی رو دارم اونجا میذارم که ببینید و با اطمینان خاطر کار کنید.


و یکی از مواردی که من رو حرفه ای کرده چی بوده؟ تا امروز حتی یکدونه زیرمجموعه اجاره ای هم من نگرفتم .


تخصص من، بررسی سایت کلیکی ایرانی و خارجی هست و گرفتن روزانه بالغ بر 50 زیر مجموعه مستقیم .


در سایت اصلی من وقتی وارد بشید و همچنین در راهنمای فارسی سایت، من تصویر حسابهام و تصویر صفحه زیرمجموعه های مستقیمم رو گذاشتم شما ببینید و ببینید که چطوری روزی 50 زیرمجموعه مستقیم از همه جای دنیا میگیرم و راه کارهای گرفتن زیر مجموعه مستقیم رو هم اونجا گذاشتم.


تا امروز 3 تا کتابچه به زبان انگلیسی در مورد تکنیکهای زیر مجموعه گیری نوشتم که در سایت اصلی اعلام کردم و اسم این کتابچه ها را که به صورت جزوه هستند گذاشتم استراتژی زیرمجموعه مستقیم ( Direct Referral Strategy) . در سایت اصلی و راهنماش کامل توضیح دادم که چطوری میتونید این استراتژی و راز مهم را از من بگیرید و به کار ببرید.


و اما سایتهای کلیکی ایرانی : هاهاها

شاید بالغ بر هزاران سایت کلیکی ایرانی الان توی ایران دارند فعالیت میکنند، ولی 90% این سایتها متاسفانه اسکم ( کلاهبردار) هستند.

من تقریبا همشون رو تست کردم، آخه نمیدونم چرا توی ایران تا یکی میفهمه اینترنت چیه میاد یه سایت کلیکی میزنه 1 ماه بعد هم تعطیل رسمی میشه ، یکی نیست بگه بابا بیکاری آخه ؟


دوستان خوبم، روی سایتهای کلیکی ایرانی سعی کنید زیاد وقت نذارید، صاحبان اکثر این سایتها حتی هنوز به سن تکلیف هم نرسیدند، باورتون نمیشه من یک شب داشتم با یکیشون چت میکردم دیدم طرف 16 سالشه . خیلی چیزا رو نمیدونست باورتون نیمشه از اینترنت فقط یاهو مسنجر رو میدونست . یه اسکریپت میرن میخرن 20 هزار تومان میان سایت میزنند و همرو سر کار میذارند.


توی ایران در حال حاضر فقط چند تا سایت هستند که من باهاشون کار میکنم صرفا برای درج تبلیغات درشون ، اینجا بهتون معرفیشون میکنم، برید عضو بشید، از جانب من هم تست شده اند و ازشون پول گرفتم و باز هم دارم میگیرم و با مدیراشون هم صحبت کردم مستقیم اکثرشون رو اگر هم ببینم در پرداخت پولم حتی یک ساعت هم دیر میکنند اسمشون رو از این لیست حذف میکنم. چرا که این وبلاگ با این که خیلی ساده است با سرچ سایت کلیکی در اینترنت به راحتی قابل دسترسی هست.  بنر و نام این سایتها رو در زیر براتون میذارم . کلیک کنید روی بنر و عضو بشید.


توی فیس بوک هم میتونید من رو ادد کنید نام من در فیس بوک Mytop ptc  هست .


یک گروه خیلی خوب من توی فیس بوک دارم که اکثر اعضای گروه خارجی هستند و راهکارهای کسب درامد خیلی خوبی توی گروه من میذارند، شما هم میتونید از گروه من استفاده کنید و زیرمجموعه بگیرید . 


آدرس گروه من در فیس بوک :  https://www.facebook.com/groups/mytopptc/


من خیلی خیلی سرم شلوغه، انتظار نداشته باشید سوال ارسال کنید و فرداش جواب بگیرید ولی تا جایی که بتونم کمک میکنم .


راهنمای فارسی نئوباکس هم توی این وبلاگ سمت راست گذاشتم براتون.



از دوستان میخوام که در نظرات زیر این پست ، اگر با این سایتها مشکلی دارند اعلام کنند، و اگر سایت جدیدی مد نظرتون هست در نظرات اعلام کنید تا من کامل بررسیش کنم.



نکته مهم :  سایت ایرانی آوا باکس و باکس ایران زمین را به هیچ عنوان از دست ندید، در حال حاضر این 2 سایت جز بهترین سایتهای کلیکی ایرانی هستند البته اول آوا باکس و بعد باکس ایران زمین و بعد بقیه سایتها که در زیر بنرشون رو میبینید . به زودی من رسید مبالغ دریافتی از این 6 سایت ایرانی را در همین صفحه اپلود میکنم .



دوستان عزیز سایت آوا باکس را بعد از اینکه ثبت نام کردید باید 5 هزار تومان پرداخت کنید و حسابتان را فعال کنید و بعد از اینکه فعال کردید میبایست 3 روز متوالی در روزهای اول حتما کلیک هایتان را انجام بدید. 


برای ثبتنام در سایت آوا باکس اینجا را کلیک کتید با روی بنر زیر کلیک کنید


آوا باکس




   جهت ثبتنام در سایت  باکس ایران زمین اینجا را کلیک کنید یا روی بنر زیر کلیک کنید
      

سایت بزرگ تبلیغات کلیکی باکس ایران زمین



 


   جهت ثبتنام در سایت  یک باکس اینجا را کلیک کنید یا روی بنر زیر کلیک کنید

  

یک باکس 




        جهت ثبتنام در سایت  فارس باکس اینجا را کلیک کنید یا روی بنر زیر کلیک کنید

فارس باکس





   جهت ثبتنام در سایت  مریتا اینجا را کلیک کنید یا روی بنر زیر کلیک کنید 





   جهت ثبتنام در سایت  باکس ایران زمین اینجا را کلیک کنید یا روی بنر زیر کلیک کنید
      
سایت بزرگ تبلیغات کلیکی باکس ایران زمین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد